تاریخچه برند بوش
تاریخچه بوش

ایرادات متداول در لباسشویی بوش

نکات مهمی درباره لباسشویی بوش که احتمالا آنرا نمیدانید. اگر از لباسشویی بوش استفاده می کنید توصیه می کنیم حتما این مقاله 5 دقیقه ای را مطالعه کنید تا درصورت بروز مشکل برای لباسشویی خود بتوانید منشا ایراد را پیدا کرده و سریعا آنرا خودتان و یا توسط یکی از تکنسین های بوش رفع نمایید.

معمولا زمانیکه لباسشویی بوش دچار مشکل می شود یک کد خطا (ارور) در صفحه نمایش آن نمایش داده می شود. لذا با دانستن مفهوم هر یک از ارورها می توانید با درصد خطای پایینی ایراد دستگاه را حدس بزنید. برای اینکار کافیست به صفحه < ارورهای لباسشویی بوش > وبسایت مراجعه نمایید. در ادامه به توضیح مهمترین ایرادات دستگاه لباسشویی بوش می پردازیم.

1- دستگاه روشن نمی شود.

دستگاه خاموش شده و هیچ یک از اجزا و دکمه های ان کار نمی کند. طوری که انگار به برق وصل نیست. در این حالت اولین قدم چک کردن دوشاخه و پریز و کابل اصلی برق با فازمتر است. چنانچه صددرصد مطئن شدید که ایراد از برق رسانی نیست به احتمال زیاد قطعاتی از برد الکترونیکی دستگاه سوخته است. در این حالت توصیه می کنیم عیب یابی لباسشویی بوش را به تکنسین سپرده و از کنجکاوی خودداری نمایید.

2- برنامه های شستشو کار نمی کند

در این حالت اولین گزینه چک کردن قفل کودک است. وقتی مطمئن شدید که قفل کودک غیر فعال هست درب لباسشویی می بایست بررسی شود. ممکن است درب لباسشویی خوب بسته نشده و یا سنسور درب خراب شده باشد. چنانچه مشکل از درب لباسشویی باشد ارور مربوطه روی صفحه نمایش داده خواهد شد.